Я - мій тато


Сьогодні була важка ніч. Я часто просинався і здригався уві сні. Сьогодні контрольна з математики і я надто нервував. Вирішив не йти. Друзі будуть шоковані від моєї самостійності рішення( бо вирішив не говорити нічого батькам).
Встав як завжди, о 7:30, вимкнув будильник і знову заснув. Проснувся від крику мами, « Вставай, соня! Ти знову проспав! Коли це дитя навчиться вставати вчасно!»  Відкрив очі і згадав про своє «доросле»  рішення. Став збиратися як зазвичай. Ледве знайшовши обидва тапинці, пішов чистити зуби. Пішов одягнувся, і згадав про те що забув вмитися. Вмився. Загубив з просоння знову тапинок. Знайшов. Поснідав.
Тато тим часом сів в авто і поїхав на роботу. Мама, яка вже пів години робила макіяж вийшла з ванни і побачила, що тато поїхав а про неї забув. Нервово кричучи в телефон «Забув! Знову! Ох ці чоловіки! Скоро буду сива з вами». Перевела погляд на мене, але продовжувала фарбувати губи. Тато повернувся за хвилину. Поїхали.
Я полегшено зітхнув. «Тепер можна приділити час для себе»,- подумав я. подивився всі передачі які коли-небуть хотів, наївся шкідливої їжі в ліжку, і думав яке правильне рішення прийняв.
І тут мене ніби облили окропом. Дзвонить телефон, домашній. «Класний керівник». Я насупився наскільки міг і максимально грубим голосом « Доброго дня! Я вас слухаю», хоча мій лоб і лодоні вже спітніли.
- Доброго. Чому Андрія немає сьогодні в школі?
- Він хворий. Проте, завтра обов’язково буде.
- Добре. Я надіюсь нічого серйозного?
- Не хвилюйтесь.
- Добре. Нехай одужує допобачення.
Я вже мокрою рукою поклав телефон. Знову пишався собою.
І тут знову дзвінок. І знову вона.
-       -   Вибачте а з ким я розмовляла?
-        - З моїм татом. :joy:

Коментарі